دعوت به یک آزمایش جدید شیوه همکاری وتفاهم
کمیته اجرائیه شورای کشوری هالند حزب واحد کمیته اجرائیه شورای کشوری هالند حزب واحد

کمیته اجرائیه شورای کشوری هالند حزب واحد در نظر دارد که سازمان خود وسازمانهای دیگر سیاسی و اجتماعی افغانی در هالند را در یک ازمایش جدید شیوه همکاری وتفاهم قرار دهد.

کمیته اجرائیه ما در حالیکه به انکشاف بیشتر روند دموکراسی متناسب بر حیات سازمانی حزب خود  باورداشته و مصمم است تا کمیته همکاری وتبادل نظر بین کمیته های رهبری کشوری احزاب و سازما نهای چپی افغانی و اجتماعی  در هالند را یکجا اساس گذاری نماید که هدف اساسی آن همکاری متقابل وقرار گرفتن در یک خط واحد روی مسایل مبرم اجتماعی فرهنگی و موقعیت کتله یی افغانان ما در ها لند و سائر مسائل که منافع و اهداف مشروع همه ما مطرح باشد، خواهد بود.

به همین منظور ما دوستان و رفقای تمام احزاب  چپ افغانی و سازمانهای اجتماعی در هالند را به همکار ی و هم صدا شدن در این راه فرا میخوانیم . پیام ما این است که ما همه نباید  خود را تنها به  وحد تها و ائتلاف ها و جبهه گیری ها مصروف سازیم  بلکه مسایل دیگری هم وجود دارند که ما را باهم در این کشور با یکدیگر میبندد و منافع ما را با هم گره میزند. طبعاٌ در گذاشتن قدم های اولین در این عرصه  موضوع بالای تفوق ویا بلعیدن یکی توسط دیگر نیست بلکه ایجاد روحیه همکاری، تفاهم و دفاع مشروع از موقف یکدیگر است.

 ما میخواهیم  با قلب پاک ونیت سالم و احساس باور داشتن به یکدیگر رجوع نمائیم و همچنان با اصل احترام به موقف و طرز دید یکدیگر فقط روی مسائل مختلفه ولی در یک میدان غیر رقابتی با هم در تبادل نظر و تجربه  در پهلوی همدیگر قرار گرفته وزمینه برای جرو بحث های بدون نتیجه و ماجراجوئی های تخریشی  را محدود و محدوترسازم . ما نه در موازی و یا تقابل بلکه همگام با دوستان و همسویان میخواهیم قدم بگذاریم 

کمیته اجرائیه شورای کشوری هالند میخواهد با تمام صداقت و احساس رفیقانه و کلتور با افتخار گذشته ومشترک مان  یعنی خانواده حزب ما از آنعده رفقای که تا کنون بنا بر دلایل خود شان که ما البته به آن احترام میگذاریم ، از عضویت در سازمانهای سیاسی افغانی  بدور مانده اند  رفیقانه میخواهیم تا جایگاه شایسته شان و احیای اعتماد شان را نسبت به  سازمان حزب واحد ما در هالند  به امتحان و آزمایش گیرند و ما را در غنامندی سازمانی، ایجاد و استحکام بیشتر نزدیکی و پیوند جزایر حزب ما همیاری نمایند.

                                           به امید عکس العمل های مثبت شما

                                              با درود های رفیقانه

                                از نام  کمیته اجرائیه شورای کشوری هالند حزب واحد

                               بصیر دهزاد مسئول شورای کشوری هالند حزب واحد

 


October 31st, 2010


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها